RGN'de yenilenme zamanı! < Önceki Haber  -  Sonraki Haber > 17.04.2014

RGN olarak müşteri portföyümüze ve çalışmalarımıza bakarak artık sadece bir çağrı merkezi değil, “iletişim merkezi” de olduğumuz gerçeğini gördük ve yeni yıla yenilenerek başladık.

 
2014 ile beraber, tahsilat başarısının “doğru iletişim” temeline dayandığını tecrübe ettik. Gün geçtikçe büyürken; unvan, misyon ve tür değişikliği ihtiyacının da gerekliliğini öngördük.
Yeni yılda günü ve geleceği yakalamak adına, artık sadece bir çağrı merkezi değil, aynı zamanda bir “iletişim merkezi” olduğumuz gerçeğini görerek, bu doğrultuda, benimsediğimiz sürekli gelişme ilkesiyle, iki önemli değişikliğe gittik.
 
İlk olarak ünvan ve tür değişikliği yaparak; “RGN İletişim Hizmetleri Anonim Şirketi” olarak girdiğimiz 2014 yılında, bu ünvanla birlikte aslında; tahsilat başarımızın temel felsefesini ve yeni misyonumuzu özetleyen “iletişim” şifresini, resmi kimliğimizde vurguladık. Bununla birlikte; 
 
Var olduğumuz günden bu yana logomuzda alacaklı ile borçlu arasındaki dengeyi sağladığımızı anlattık. Yeni yılda, tahsilatı bir yardım biçimi olarak benimseyen bakış açımızı temsilen; alacaklı ve borçluyu ortak noktada buluşturduğumuzu ve karşılıklı menfaatlerin RGN’nin hassasiyeti ile korunduğunu ifade etmek adına logomuzu yeniledik.
 
“RGN İletişim Hizmetleri Anonim Şirketi” olarak, kurulduğumuz günden bu yana olduğu gibi, 2014 yılı ve devamında da organizasyon ve kurumsallaşma çalışmalarımızla güçlenmeye ve müşterilerimiz ile çalışanlarımız için fayda sağlarken aynı zamanda “vazgeçilmez” olmaya devam edeceğiz.
 



Bizden Haberler Sektörel Haberler

RGN Kurucusu Gonca Ergün’ün Başarı Hikayesi TRT Haber Ekranlarındaydı!
Her hafta Şenay Akay’ın sunumuyla başarılı girişimci kadınların hikayelerini ekranla...

Haberin devamı
06.04.2015

RGN Gezideydi!
    Normal  0      21      false ...

Haberin devamı
19.06.2014

RGN, 10. ÇAĞRI MERKEZİ VE FUARI‘NDAYDI
Çağrı merkezi sektörünü aynı çatı altında buluşturan Ç...

Haberin devamı
03.11.2014

23 Nisan’da RGN’nin Küçük Misafirleri Vardı
 Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu ve ilk cumhurbaşkanı Mustafa Kemal Atatür...

Haberin devamı
05.05.2014

RGN'de Yılbaşı
Her yıl olduğu gibi 2013 yılında da başarılarını katlayarak arttıran RGN Çağrı Merk...

Haberin devamı
16.04.2014

RGN Ailesi İftarda Buluştu!
RGN İletişim Merkezi çalışanları, her yıl olduğu gibi bu yıl da iftar organizasyonu...

Haberin devamı
23.07.2014

RGN İŞ'TE EŞİTLİK PLATFORMU ÜYELİĞİNE KABUL EDİLDİ
    “İş’te Eşitlik Platformu” Haziran 2012’de ...

Haberin devamı
10.11.2014

Kredi ve Kredi Kartı Borçları İçin Yapılandırma Teklifi
 Tüketici tarafından artan kredi ve kredi kartı borcuna ödeme kolaylığı tan...

Haberin devamı
03.09.2014

RGN'de yenilenme zamanı!
RGN olarak müşteri portföyümüze ve çalışmalarımıza bakarak artı...

Haberin devamı
17.04.2014

RGN Doğayı Seviyor!
    

Haberin devamı
22.08.2014

RGN Bilişim 500'de 305. oldu!
     İnterpromedya tarafından bu yıl 15’incisi gerçe...

Haberin devamı
30.06.2014

TELE.COM.TR' NİN EKİM SAYISINDA BİZ DE VARIZ!
 Tele.com.tr,  Ekim Sayısında RGN İletişim hizmetleri A.Ş Kurucusu Gonca Erg&uum...

Haberin devamı
06.11.2014

Çağrı Merkezleri Yöneticileri Milano’da Buluştu
 İMİ Conferences’ın, tüm dünyadaki sektörel yeniliklerin takip e...

Haberin devamı
05.05.2014

Ticari Alacak, Risk ve Tahsilat Yönetim Stratejileri Zirvesi'nde RGN Kurucusu Gonca Ergün Konuşmacı Olarak Yer Alıyor!
 RGN Kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Gonca Ergün'ün konuşmacı olara...

Haberin devamı
19.03.2015

RGN Yenilendi
RGN olarak, 2014 ile beraber, tahsilat başarısının “doğru iletişim” temeline d...

Haberin devamı
30.04.2014

Kimse Sizin Borcunuzu Ödemez!
Dolandırıcıların yeni metodla “Finans kurumundan sizi arıyorum. Borcunuzu taksitlend...

Haberin devamı
03.06.2014

Kredi Kartı Dolandırıcılığına Karşı 10 Yöntem
Trend Micro, sanal ortamın en önemli sorunlarından birisi olan kredi kartı dolandırıc...

Haberin devamı
25.04.2014

Kamu borcu olanlar dikkat! 2 gün kaldı!
 25 Şubat 2011'de çıkarılan yasa ile bazı kamu alacaklarına af getirilmişti. A...

Haberin devamı
28.04.2014

2. Call Center Zirvesi Haliç Kongre Merkezi'nde Gerçekleşti
    Normal  0      21      false ...

Haberin devamı
02.06.2014

Çağrı merkezleri rahatsız
 Çağrı Merkezleri Derneği, son günlerde artan telefon dolandırıcılığı hab...

Haberin devamı
26.04.2014

Çağrı Merkezleri Büyüyor!
    Çağrı Merkezleri Derneği’nin yıllık toplantısı BTK Ba...

Haberin devamı
24.06.2014

Kredi Kartı Ödemeyenlerin Sayısı Patladı!
 Kredi kartları kullanımı ve bireysel kredileri kısıtlayıcı önlemlerin ardından,...

Haberin devamı
17.07.2014

Tahsilat Skorları
      FICO ve KKB Borç Yönetimini geliştirmek i&...

Haberin devamı
11.08.2014

En fazla kredi kartı borcu olan il İstanbul
    Finansal Türkiye Haritası ve Türkiye İstatistik Kurumu v...

Haberin devamı
15.08.2014

Borçlu Psikolojisi
Alışveriş ve tüketim çılgınlığı birçok kişiyi borç batağına s&uu...

Haberin devamı
13.08.2014



Sertifikalarımız
Hakkımızda
Tarihçemiz
Vizyon, Misyon ve Değerlerimiz
Kalite Politikamız
Neden RGN?
Organizasyon Şeması
Hizmetlerimiz
İnsan Kaynakları
Basında RGN
Foto Galeri
Videolar
Bize Ulaşın
RGN İletişim Hizmetleri A.Ş.
Gürsel Mah. Erzincan Sok. Leblebici İş Merkezi No:18 K:3 Kağıthane İstanbul
Tel: 0(212) 314 88 88 • info@rgn.com.tr
Design by