Tarihçemiz

2009

RGN, 19 Ocak 2009 tarihinde İstanbul Ticaret Odasına 687716 sicil numarasıyla kaydolmuş ve resmi olarak kurulmuştur. Kurulduğu ilk ay 39 çalışanıyla hayata başlayan RGN, hiçbir teknolojisi olmayan ama iyi bir amacı olan, istekli ve inançlı çalışanları olan bir şirketti. Kurulduğu ilk gün sadece 3 tane müşterisi, 3 farklı ürünü ve 4 projesi olan RGN, yarattığı katma değerli sonuçlarla halen aynı projelerde hizmet vermeye devam etme başarısını göstermektedir.

2010

RGN, 2010 yılına 80 çalışan sayısı ile girmiştir. 2010 yılının ilk aylarında Avaya teknolojisiyle çalışmaya başlayan RGN ailesi, yarattığı müthiş sonuçlarla yeni müşteriler, yeni ürünler ve yeni projeler geliştirdi. 2010 yılını 5 müşteri, 5 ürün ve 9 projeyle kapatan RGN, kazandığı ivmeyle yoluna devam etmektedir. RGN için 2010 yılının önemli gelişmelerinden birisi de sektörünün oyuncularıyla bir arada olabilmek ve gücünü perçinlemek adına Çağrı Merkezleri Derneğine üye olarak kabul edilmesidir.

2011

RGN, 2011 yılına 94 çalışan sayısı ile girmiştir. Kurumsal bir yapıya kavuşan RGN, ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 10002:2004 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi ile EN 15838: 2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Standardı belgelerini alarak hizmet kalitesini belgelendirmiştir. 2011 yılı RGN ve müşterileri adına vazgeçilmezlik hakkını kazandıracak bir gelişme ile devam etmiş, tamamen kendi know-how yapısıyla kendi yazılımı olan AYS ‘yi hayata geçirmiştir. RGN, 2011 yılını 6 müşteri, 5 ürün ve 13 proje ile kapatmıştır.

2012

RGN, 2012 yılına 96 çalışan sayısı ile girmiştir. Teknolojinin yakın takipçisi olan RGN, Altitude Dailer sistemi ile hızını arttırmış ve yarattığı sonuçlarla müşteri memnuniyetini perçinlemiştir. Bilgiyi, sahipleri kadar önemseyen RGN bu felsefesini ISO 27001:2005 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi belgesini alarak perçinlemiştir. RGN, 2012 yılını 7 müşteri, 5 ürün ve 16 proje ile kapatmıştır.

2013

RGN, 2013 yılına 141 çalışan sayısı ile girmiştir. En değerli kaynağının insan olduğunun bilicinde olan RGN, çalışma ortamındaki riskleri tespit etmiş, çözümler üretmiş ve sistemi çalışanları eşliğinde OHSAS 18001:2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi ile belgelendirmiştir. RGN, 2013 yılını 7 müşteri, 6 ürün ve 19 proje ile kapatmıştır.

2014

RGN 2014 yılına 148 çalışan sayısı ile girmiştir. 2014 yılında yeni vizyonumuz ve global bakış açımızla artık sadece bir çağrı merkezi değiliz. Gelişen teknolojiler ve beklentiler bizli sadece çağrı yapan konumundan ayırıp iletişimin tüm imkanlarını kullanmaya sevk etmiştir. Bu sebeple 2014 yılı başında RGN artık Anonim Şirket olmuş ve unvanını RGN İletişim Hizmetleri A.Ş. olarak revize etmiştir.



Sertifikalarımız
Hakkımızda
Tarihçemiz
Vizyon, Misyon ve Değerlerimiz
Kalite Politikamız
Neden RGN?
Organizasyon Şeması
Hizmetlerimiz
İnsan Kaynakları
Basında RGN
Foto Galeri
Videolar
Bize Ulaşın
RGN İletişim Hizmetleri A.Ş.
Gürsel Mah. Erzincan Sok. Leblebici İş Merkezi No:18 K:3 Kağıthane İstanbul
Tel: 0(212) 314 88 88 • info@rgn.com.tr
Design by